ΓΥΝΑΙΚΑ: Θα τα λατρέψετε: 4 SOS tips για όσες βαριούνται τη γυμναστική

img

Θεωρείς το γυμναστήριο αγγαρεία, βαριέσαι να πας και βρίσκεις συνέχεια δικαιολογίες για να λουφάρεις.

Κι όμως, μπορείς να κρατηθείς σε φόρμα χωρίς απαραίτητα να γραφτείς στο γυμναστήριο, φτάνει να βρεις τη fitness δραστηριότητα  που σου ταιριάζει και να αποφύγεις τα λάθη που σαμποτάρουν την άσκησή σου.

Πριν πάρεις πρωινό, αν έχεις την πολυτέλεια των 20 λεπτών θα μπορούσες να τρέξεις ή να περπατήσεις με πιο έντονο ρυθμό. Ναι, 20 λεπτά την ημέρα είναι ιδανικά για να ενεργοποιήσεις τον μεταβολισμό σου και να κάνεις ένα πολύ μεγάλο καλό στον οργανισμό σου.

Το ίδιο λειτουργούν και κάποιες ασκήσεις που μπορείς να κάνεις στο σπίτι. Μπορεί να είναι κάποιες κάμψεις, ή λίγες επαναλήψεις για τα χέρια ή τους γλουτούς. Ό,τι κάνεις σε άσκηση ξυπνά το μυοσκελετικό σύστημα και το μεταβολισμό σου γενικότερα και είναι πολύ καλύτερο από το να μην κάνεις τίποτε.

2. Μην τα παρατάς

Aν θεωρείς ότι κάποια άσκηση, κάποια fitness δραστηριότητα (π.χ. yoga, zumba ή χορός) είναι πάρα πολύ δύσκολα, ένα σου λέμε: μην τα παρατάς.

Κάνε μέχρι εκεί που μπορείς και σιγά σιγά θα δεις ότι όσο προσπαθείς, θα κερδίζεις έδαφος και θα το κάνεις κάθε φορά και καλύτερα, κάθε φορά και περισσότερο. Και να ξέρεις αν μιλάμε για άσκηση: το αποτέλεσμα είναι πολύ καλύτερο αν κάνεις 10 επαναλήψεις και σωστά, παρά αν κάνεις 20 επαναλήψεις λάθος.

3.  Βρες κίνητρο

Όλα ξεκινούν από το κίνητρο και τον στόχο. Ο καθένας έχει το δικό του: άλλη γυναίκα βάζει τη φωτογραφία της Gisele στο ψυγείο και έτσι κάνει να ακουμπήσει παγωτό όλο το καλοκαίρι, άλλη θέλει να χωρέσει στο νυφικό της,  η τρίτη θέλει απλά  να αρέσει σε κάποιον. Όλα όμως ξεκινούν πιο εύκολα και κυρίως μπαίνουν σε πρόγραμμα, όταν θέλουμε να πετύχουμε κάποιο στόχο.

4. Θυμήσου τι σε κάνει ευτυχισμένη και ακολούθησέ το

Οι περισσότεροι άνθρωποι που έχουν μπει στη γυμναστική και την έχουν κάνει τρόπο ζωής, ακολούθησαν μια δραστηριότητα που και ως παιδιά τους έκανε ευτυχισμένους. Θυμήσου λοιπόν…ήταν ο χορός, ήταν το beach volley, ήταν κάτι ομαδικό που σου έδινε χαρά όταν ήσουν μικρή;

Μπορεί να γραφτείς σε παραδοσιακούς χορούς, να παίξεις ξανά beach volley,  να κάνεις τένις, ή να βγαίνεις βόλτα με το σκύλο σου. Πάντως, δεν είναι ανάγκη να πας στο γυμναστήριο.

Οποιαδήποτε άθληση ή δραστηριότητα ακολουθήσεις, σου κάνει τόσο καλό, σε εκτονώνει, σου ξυπνά ένα νέο ενδιαφέρον. Και από εκεί που νόμιζες ότι η ζωή σου είναι μόνο δουλειά, τελικά βλέπεις ότι μέρα με τη μέρα, μήνα με το μήνα και έχεις χάσει κιλά και αισθάνεσαι καλύτερα και ναι, τελικά έχει αλλάξει η ζωή σου!


ΓΥΝΑΙΚΑ: Θα τα λατρέψετε: 4 SOS tips για όσες βαριούνται τη γυμναστική


ΠΗΓΗ: » https://www.enallaktika.gr