ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΑ / ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Τροφές που βοηθούν στην ενίσχυση του μεταβολισμού


Όλοι γνωρίζουμε ότι τα φρούτα είναι πλούσια σε βιταμίνες και μέταλλα και είναι σημαντικά για τη διατήρηση ενός υγιούς σώματος. Υπάρχουν πολλά φρούτα διαθέσιμα στην αγορά που θα σας βοηθήσουν να ενισχύσετε το μεταβολισμό σας. Οι φράουλες, τα πορτοκάλια, τα ροδάκινα, το καρπούζι και το γκρέϊπ φρουτ θεωρούνται εξαιρετικοί ενισχυτές του μεταβολισμού. Συμπεριλάβετε περισσότερα από αυτά

Μην το ΠΡΟΣΠΕΡΑΣΕΙΣ γιατί ΣΩΖΕΙ ΖΩΕΣ – Καθάρισε τα νεφρά σου μόνο με μισό ευρώ!!!


Λίπη


Το λίπος είναι ένα από τα συστατικά των τροφίμων που συχνά μπορεί να ακούμε πως πρέπει να το αποφεύγουμε. Τι συμβαίνει όμως στην πραγματικότητα; Το λίπος είναι μέρος της υγιεινής διατροφής και αυτό γιατί είναι σημαντικό για το σώμα μας. Συγκεκριμένα, το λίπος καίγεται στο σώμα μας για να έχουμε ενέργεια να κινηθούμε, να αναπνεύσουμε, να μιλήσουμε κλπ. Ταυτόχρονα, το σώμα μας χρησιμοποιεί το λίπος για να αποθηκεύσει ενέργεια, είναι σα να λέμε οι τράπεζες ή οι επιταγές ενέργειας του οργανισμού μας. Όμως, δεν κάνει μόνο

Ολόκληρο το ανοσοποιητικό σύστημα ενός ατόμου μπορεί να αναγεννηθεί με νηστεία 3 ημερών


Υδατάνθρακες


Οι υδατάνθρακες, αποτελούν μια ομάδα οργανικών ουσιών, που ως προς το χημικό τύπο τους, είναι ενυδατωμένος άνθρακας, με γενικό τύπο Cn(H2O). Οι βιολογικής σημασίας υδατάνθρακες ονομάζονται και σάκχαρα ή ακόμα και γλυκίδια και αρχίζουν από τους μονοσακχαρίτες (π.χ. γλυκόζη, φρουκτόζη), ενώ φθάνουν μέχρι σύνθετα μόρια, που λέγονται πολυσακχαρίτες, όπως το άμυλο και η κυτταρίνη. Έτσι μερικοί είναι σχετικά μικροί, με μοριακά βάρη μικρότερα του 100 g·mol-1, ενώ άλλοι είναι πραγματικά μακρομόρια, με μοριακό βάρος πολλές

11 Σούπερ Τροφές που θα Βοηθήσουν το Δέρμα σας να φαίνεται Ομορφότερο. Θα Μείνετε Άφωνες με τα Αποτελέσματα!


Ποιά είναι η θρεπτική αξία των άγριων χόρτων και φρούτων;


Το Εθνικό Κέντρο για τη Διατροφή, της Εθνικής Σχολής για τη Δημόσια Υγεία, υπό τη διεύθυνση της κυρίας Αντωνίας Τριχοπούλου και σε συνεργασία με το Γενικό Χημείο του Κράτους και την εταιρεία για την Έρευνα και την Τεχνολογική Ανάπτυξη των Τροφίμων (ΕΤΑΤ.AE) διεξήγαγε μία ευρείας κλίμακας έρευνα αναφορικά με τη διατροφική αξία ενός συνόλου 17 διαφορετικών άγριων φυτών που χρησιμοποιούνταν στην παρασκευή της χωριάτικης πίτας. Η επιστημονική

10 Χρήσιμα Κόλπα που θα σας Βοηθήσουν να διατηρήσετε τα Τρόφιμα σας Φρέσκα για Περισσότερο Χρόνο. Δώστε Βάση στο #7!


Υγιεινά Λιπαρά - 4 υγιεινά λιπαρά (και ένα που πρέπει να αποφεύγουμε)


4 υγιεινά λιπαρά (και ένα που πρέπει να αποφεύγουμε) Διαβάστε παρακάτω για να ανακαλύψετε την υγιή πλευρά των λιπαρών και τα θρεπτικά συστατικά τους, όταν φυσικά κάνει κανείς τις σωστές επιλογές. Οφείλουμε μια συγγνώμη στο… λίπος. Έχει ακούσει τόσα άσχημα, όλα αυτά τα χρόνια και τώρα αποδεικνύεται ότι μπορεί να καταπολεμήσει τη λαχτάρα μας για φαγητό, ακόμη και να μας βοηθήσει να αποκτήσουμε μια πιο λεπτή σιλουέτα. Φυσικά υπό προϋποθέσεις και με τις κατάλληλες επιλογές.

Κάνεις δίαιτα; Αυτά είναι τα 15 πιο νόστιμα φαγητά από 235 έως 370 θερμίδες


Τροφές για γερά οστά - 10 TOP τροφές που συμβάλλουν στην υγεία των οστών


10 TOP τροφές που συμβάλλουν στην υγεία των οστών Γράφει η Νεστορή Βασιλική , Διαιτολόγος – Διατροφολόγος Κατά τη διάρκεια της ανάπτυξης του σώματος μας, ο οργανισμός χτίζει έναν πρωτεϊνικό σκελετό τον οποίο γεμίζει διαδοχικά με ασβέστιο. Το συμπαγές αυτό κατασκεύασμα προσδίδει μια σταθερή δομή στο σώμα, ενώ την ίδια στιγμή παρέχει προστασία για τα εσωτερικά πολύτιμα όργανα, ενώ αποτελεί την «άγκυρα» των μυών και τον κινητήριο μοχλό του κορμού μας. Για να «χτίσουμε» λοιπόν γερά οστά απαιτούνται στην

Ποιες τροφές πρέπει να προσέχεις για να μην κάνεις κυτταρίτιδα


Ρόκα (Eruca Sativa)


Πρόκειται για ποώδες, μονοετές φυτό των παραμεσόγειων περιοχών, που αυτοφύεται αλλά και σπέρνεται όλο το χρόνο, με φύλλα λογχοειδή, άμισχα στους τρυφερούς βλαστούς, άνθη λευκά και ύψος που φτάνει τα 70εκ. Ανήκει στο γένος Eruca της οικογένειας των Σταυρανθών (Brassicaceae) και χρησιμοποιείται ευρέως σε σαλάτες, σούπες και μαγειρευτά λόγω της έντονης αρωματικής, πιπεράτης και ελαφρώς πικρής γεύσης της.

Η τροφή σου, το φάρμακο σου!


H διατροφή του Πυθαγόρα και του Ιπποκράτη που διώχνει τις ασθένειες Ιπποκράτης: «Εκείνο που διατηρεί την υγεία είναι ισομερής κατανομή και ακριβής μείξη μέσα στο σώμα των δυνάμεων (= ισονομία) του ξηρού, του υγρού, του κρύου, του γλυκού, του πικρού, του ξινού και του αλμυρού. Την Αρρώστια την προκαλεί η επικράτηση του ενός (=μοναρχία). Η θεραπεία επιτυγχάνεται με την αποκατάσταση της διαταραχθείσας ισορροπίας, με τη μέθοδο της αντίθετης από την

Η θρεπτική αξία του Κρασιού


Η άμπελος υπήρχε ένα εκατομμύριο χρόνια προ Χριστού και έπαιξε σημαντικό ρόλο στην ιστορία της ανθρωπότητας. Η καλλιέργειά της συμβάδισε με την εξάπλωση των πολιτισμών του μεσογειακού χώρου από την Μέση Ανατολή ως την Ελλάδα. Το κρασί, ευρέως διαδεδομένο από την αρχαιότητα, ενώ αποτελεί μέχρι σήμερα σπουδαίο πολιτισμικό, πολιτικό

Σελίδα 1 από 39 | Αποτελέσματα 1 - 15 από 576
First Page | Previous Page | Next Page | Last Page