ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΑ / ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Αυτές είναι οι καλύτερες τροφές για τα νεφρά σας


Αν αντιμετωπίζετε πρόβλημα με τα νεφρά σας ή αν απλά επιθυμείτε να θωρακίσετε τον οργανισμό σας μέσω της διατροφής, ώστε να μην έχετε τέτοιο πρόβλημα στο μέλλον, τότε πρέπει οπωσδήποτε να διαβάσετε τις επόμενες γραμμές. Τα νεφρά είναι από τα πιο σημαντικά όργανα στο σώμα μας. Οι άνθρωποι με νεφρική νόσο έχουν και αυξημένη φλεγμονή και κατ' επέκταση υψηλότερο κίνδυνο καρδιαγγειακής νόσου από εκείνους χωρίς προβλήματα στα νεφρά.

5 προγράμματα διατροφής για αποτοξίνωση


Με τον όρο «αποτοξίνωση» εννοούμε την κάθαρση του οργανισμού από τις τοξίνες που δημιουργούν διάφορες τροφές. Αναφερόμαστε κυρίως στην απομάκρυνση των λιπαρών στοιχείων που συσσωρεύτηκαν από την υπερκατανάλωση ζωικών τροφών και των προϊόντων τους.

10 τρόποι να κάνετε το νερό πιο ευχάριστο!


Το ότι το νερό κάνει καλό στον οργανισμό μας το ξέρετε. Όπως και ότι μας βοηθά να χάνουμε κιλά. Ξέρετε όμως πως μπορείτε να το κάνετε πιο… ευχάριστο, ώστε να το καταναλώνετε με μεγαλύτερη ικανοποίηση; Σίγουρα γνωρίζετε ότι το νερό κάνει καλό στον οργανισμό μας. Τροφοδοτεί τον μεταβολισμό μας ώστε να καίμε περισσότερες θερμίδες όλη την ημέρα και να αισθανόμαστε πλήρεις, βοηθά να διατηρούμε την ενέργειά μας και κάνει λαμπερό το δέρμα μας.

Πυκνογενόλη: Το tuboflo των αρτηριών


Φυσικό εκχύλισμα που προέρχεται από το φλοιό του πεύκου Pinus Maritima, που ευδοκιμεί κατά μήκος των ακτών της νοτιοδυτικής Γαλλίας. Περιέχει, ισχυρές ουσίες της κατηγορίας των βιοφλαβονοειδών -τις προανθοκυανιδίνες- οι οποίες είναι ισχυρά αντιοξειδωτικά και εξουδετερώνουν τις ελεύθερες ρίζες. Το Pycnogenol έχει 50 φορές ισχυρότερη αντιοξειδωτική δράση από την βιταμίνη Ε και 20 φορές από την βιταμίνη C.

Η θρεπτική αξία του Κρασιού


Η άμπελος υπήρχε ένα εκατομμύριο χρόνια προ Χριστού και έπαιξε σημαντικό ρόλο στην ιστορία της ανθρωπότητας. Η καλλιέργειά της συμβάδισε με την εξάπλωση των πολιτισμών του μεσογειακού χώρου από την Μέση Ανατολή ως την Ελλάδα. Το κρασί, ευρέως διαδεδομένο από την αρχαιότητα, ενώ αποτελεί μέχρι σήμερα σπουδαίο πολιτισμικό, πολιτικό

Ρόκα (Eruca Sativa)


Πρόκειται για ποώδες, μονοετές φυτό των παραμεσόγειων περιοχών, που αυτοφύεται αλλά και σπέρνεται όλο το χρόνο, με φύλλα λογχοειδή, άμισχα στους τρυφερούς βλαστούς, άνθη λευκά και ύψος που φτάνει τα 70εκ. Ανήκει στο γένος Eruca της οικογένειας των Σταυρανθών (Brassicaceae) και χρησιμοποιείται ευρέως σε σαλάτες, σούπες και μαγειρευτά λόγω της έντονης αρωματικής, πιπεράτης και ελαφρώς πικρής γεύσης της.

Τροφές για γερά οστά


10 TOP τροφές που συμβάλλουν στην υγεία των οστών Γράφει η Νεστορή Βασιλική , Διαιτολόγος – Διατροφολόγος Κατά τη διάρκεια της ανάπτυξης του σώματος μας, ο οργανισμός χτίζει έναν πρωτεϊνικό σκελετό τον οποίο γεμίζει διαδοχικά με ασβέστιο. Το συμπαγές αυτό κατασκεύασμα προσδίδει μια σταθερή δομή στο σώμα, ενώ την ίδια στιγμή παρέχει προστασία για τα εσωτερικά πολύτιμα όργανα, ενώ αποτελεί την «άγκυρα» των μυών και τον κινητήριο μοχλό του κορμού μας. Για να «χτίσουμε» λοιπόν γερά οστά απαιτούνται στην

Υγιεινά Λιπαρά


4 υγιεινά λιπαρά (και ένα που πρέπει να αποφεύγουμε) Διαβάστε παρακάτω για να ανακαλύψετε την υγιή πλευρά των λιπαρών και τα θρεπτικά συστατικά τους, όταν φυσικά κάνει κανείς τις σωστές επιλογές. Οφείλουμε μια συγγνώμη στο… λίπος. Έχει ακούσει τόσα άσχημα, όλα αυτά τα χρόνια και τώρα αποδεικνύεται ότι μπορεί να καταπολεμήσει τη λαχτάρα μας για φαγητό, ακόμη και να μας βοηθήσει να αποκτήσουμε μια πιο λεπτή σιλουέτα. Φυσικά υπό προϋποθέσεις και με τις κατάλληλες επιλογές.

Η θρεπτική αξία των άγριων χόρτων


Το Εθνικό Κέντρο για τη Διατροφή, της Εθνικής Σχολής για τη Δημόσια Υγεία, υπό τη διεύθυνση της κυρίας Αντωνίας Τριχοπούλου και σε συνεργασία με το Γενικό Χημείο του Κράτους και την εταιρεία για την Έρευνα και την Τεχνολογική Ανάπτυξη των Τροφίμων (ΕΤΑΤ.AE) διεξήγαγε μία ευρείας κλίμακας έρευνα αναφορικά με τη διατροφική αξία ενός συνόλου 17 διαφορετικών άγριων φυτών που χρησιμοποιούνταν στην παρασκευή της χωριάτικης πίτας. Η επιστημονική

Υδατάνθρακες


Οι υδατάνθρακες, αποτελούν μια ομάδα οργανικών ουσιών, που ως προς το χημικό τύπο τους, είναι ενυδατωμένος άνθρακας, με γενικό τύπο Cn(H2O). Οι βιολογικής σημασίας υδατάνθρακες ονομάζονται και σάκχαρα ή ακόμα και γλυκίδια και αρχίζουν από τους μονοσακχαρίτες (π.χ. γλυκόζη, φρουκτόζη), ενώ φθάνουν μέχρι σύνθετα μόρια, που λέγονται πολυσακχαρίτες, όπως το άμυλο και η κυτταρίνη. Έτσι μερικοί είναι σχετικά μικροί, με μοριακά βάρη μικρότερα του 100 g·mol-1, ενώ άλλοι είναι πραγματικά μακρομόρια, με μοριακό βάρος πολλές

Λίπη


Το λίπος είναι ένα από τα συστατικά των τροφίμων που συχνά μπορεί να ακούμε πως πρέπει να το αποφεύγουμε. Τι συμβαίνει όμως στην πραγματικότητα; Το λίπος είναι μέρος της υγιεινής διατροφής και αυτό γιατί είναι σημαντικό για το σώμα μας. Συγκεκριμένα, το λίπος καίγεται στο σώμα μας για να έχουμε ενέργεια να κινηθούμε, να αναπνεύσουμε, να μιλήσουμε κλπ. Ταυτόχρονα, το σώμα μας χρησιμοποιεί το λίπος για να αποθηκεύσει ενέργεια, είναι σα να λέμε οι τράπεζες ή οι επιταγές ενέργειας του οργανισμού μας. Όμως, δεν κάνει μόνο

Τροφές που βοηθούν στην ενίσχυση του μεταβολισμού


Όλοι γνωρίζουμε ότι τα φρούτα είναι πλούσια σε βιταμίνες και μέταλλα και είναι σημαντικά για τη διατήρηση ενός υγιούς σώματος. Υπάρχουν πολλά φρούτα διαθέσιμα στην αγορά που θα σας βοηθήσουν να ενισχύσετε το μεταβολισμό σας. Οι φράουλες, τα πορτοκάλια, τα ροδάκινα, το καρπούζι και το γκρέϊπ φρουτ θεωρούνται εξαιρετικοί ενισχυτές του μεταβολισμού. Συμπεριλάβετε περισσότερα από αυτά

Τροφές που βοηθούν στο μαύρισμα


Γιατί το μαύρισμα δεν οφείλεται μόνο στον ήλιο! Το καλοκαίρι αναμφισβήτητα είναι η αγαπημένη εποχή του χρόνου. Το ντύσιμο είναι πιο ελαφρύ, η διάθεση πιο ανεβασμένη, ο καιρός καταπληκτικός και το δέρμα παίρνει ένα υπέροχο μπρούτζινο χρώμα. Αν θέλετε να μαυρίσετε πιο εύκολα και το μαύρισμά σας να διατηρηθεί για περισσότερο καιρό, σας έχουμε κάποιες τροφές οι οποίες θα σας βοηθήσουν. • Αυγά: Περιέχουν υψηλά ποσοστά βιταμίνης Α και αμινοξέων που ενισχύουν την

Κόψτε την ζάχαρη στο μισό


Όποιος θέλει να προστατεύσει την υγεία του πρέπει να μειώσει στο μισό την κατανάλωση ζάχαρης, ανακοίνωσε ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας (Π.Ο.Υ.). Σε νέες οδηγίες που εξέδωσε αναφέρει πως η μείωση της ζάχαρης σε λιγότερο από το 5% των ημερήσιων θερμίδων παρέχει «πρόσθετα οφέλη» και προσθέτει ότι αυτή είναι η ιδεώδης ποσότητα που πρέπει να καταναλώνεται. Για τους ενήλικες, το ποσοστό αυτό αντιστοιχεί σε 6 κοφτά κουταλάκια του καφέ ζάχαρη,

Η τροφή σου, το φάρμακο σου!


H διατροφή του Πυθαγόρα και του Ιπποκράτη που διώχνει τις ασθένειες Ιπποκράτης: «Εκείνο που διατηρεί την υγεία είναι ισομερής κατανομή και ακριβής μείξη μέσα στο σώμα των δυνάμεων (= ισονομία) του ξηρού, του υγρού, του κρύου, του γλυκού, του πικρού, του ξινού και του αλμυρού. Την Αρρώστια την προκαλεί η επικράτηση του ενός (=μοναρχία). Η θεραπεία επιτυγχάνεται με την αποκατάσταση της διαταραχθείσας ισορροπίας, με τη μέθοδο της αντίθετης από την

Σελίδα 39 από 39 | Αποτελέσματα 571 - 585 από 585
First Page | Previous Page | Next Page | Last Page